Van een gemiddelde score van een 7,0 naar een 8,6 is niet gewoon een stap vooruit, het is een reuzensprong. En wat nog belangrijker is, het is de score die we van onze klanten hebben gekregen. Zij beoordeelden onze projecten zeer positief en gaven ons scores tussen een 8,0 en 9,1. Dus, geen score “goed” (onder de acht) meer, aangezien we zijn opgeschoven naar “zeer goed” en we zelfs twee scores boven de negen hebben gekregen. Daarom wil ik iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt ontzettend bedanken. Het is de basis van ons succes en uiterst belangrijk om een organisatie te blijven waar het zowel geweldig is om voor te werken als om mee samen te werken.
Onderzoek
Statisfact meet de tevredenheid van klanten na het afsluiten van elk project en nodigde 21 klanten uit om ons te beoordelen op 5 gebieden: innovatie, uitmuntendheid, eigenaarschap, eerlijkheid en passie. Ze vergeleken de resultaten van de periode oktober 2020 – mei 2021 met de resultaten van juni 2019 – september 2020. Ik licht de resultaten hieronder graag aan je toe of bekijk hier onze infographic in meer detail.
Deze score steeg met 8% naar een 8,0 en we kregen geen enkele onvoldoende. Aangezien we veel waarde hechten aan innovatie en hier vol op in zetten, zijn we verheugd met deze stijging.
Uitmuntendheid
De op één na hoogste score valt in deze categorie en dat is voor onze expertise. En daar zijn we superblij mee, want het is een mooie manier om ons te onderscheiden van onze concurrenten. Dat doen we onder andere door onze focus Microsoft en Sitecore technologie en de ijzersterke partnerships die we met hen hebben. We zijn dit jaar zelfs Sitecore Partner of the Year! Ook de score op de kwaliteit van het geleverde product is flink gestegen; van een 6,9 naar een 8,6.
Fair
De hoogste score in deze categorie is voor het voeren van de (moeilijke) dialoog, namelijk een 8,9. Gevolgd door eerlijkheid en transparantie met een 8,8. Dit zijn allemaal elementen die wij belangrijk vinden in een samenwerking. En het is mooi om te zien dat onze klanten dat ook positief waarderen.
Ownership
Wij scoorden beter op alle gebieden, en de items die de hoogste stijging behaalden, waren: het halen van de planning, het voltooien van het project, snelheid van handelen en het betrekken van de juiste belanghebbenden op het juiste moment met stijgingen van respectievelijk 1,7; 1,5; 1,3 en 1,3 punt. Alle scores liggen boven een acht en variëren van een 8,2 tot een 8,8.
Passie
Hier zien we een overeenkomst met onze Great Place to Work-resultaten, hoge scores voor trots op het werk (8,4), enthousiasme (8,8) en bereidheid om een stapje extra te zetten (9,1).
Ik ben bijzonder trots op deze resultaten, op onze teamgeest, al onze kennis, servicegerichtheid en passie om te blijven verbeteren en samen uitstekende resultaten te behalen. En ik ben dankbaar voor de feedback van onze klanten, zodat we ons kunnen blijven verbeteren en hen kunnen helpen succesvol te blijven.
Dank aan al onze klanten voor hun waardevolle input en onze Macawers voor hun keiharde teamwork!