Over onze Managed Services
Met onze Managed Services bieden wij bedrijven de zekerheid van een veilig en optimaal functionerend digitaal landschap. Met een gemiddelde beoordeling van 8.0, garanderen we onze klanten kwaliteit en betrouwbaarheid zodat zij zich kunnen focussen op hun kernactiviteiten.
Doel van het onderzoek
Bij Macaw staat de klant voorop en zijn we gedreven om excellente en innovatieve oplossingen te leveren. Het KTO is dan ook een essentieel onderdeel om continu te meten hoe we presteren in de ogen van onze klanten. De resultaten van het onderzoek evalueren we regelmatig met collega’s en klanten, waardoor we kunnen blijven verbeteren.
“Macaw heeft meer dan voldaan aan onze verwachtingen op basis van ons contract. De samenwerking is altijd prettig, correct en met korte communicatielijnen”
De onderzoeksresultaten van 2023
Klanten beoordeelden afgehandelde verzoeken op verschillende aspecten zoals snelheid, kwaliteit, expertise en vriendelijkheid. Zo krijgen onze collega’s een score van 8.7 voor expertise, wat aangeeft dat we de beste vakmensen in huis hebben en in staat zijn onze klanten de beste oplossing te bieden. Daarnaast scoort ook de kwaliteit van onze dienstverlening en het meedenken met het oplossen van problemen hoog, een 8.6. Klanten zeggen: “Macaw begrijpt onze vraag goed en hoe deze kan worden omgezet in een softwareoplossing. Bovendien komen ze soms met betere ideeën dan we zelf in gedachten hadden.”
Het feit dat we ’the extra mile’ gaan, werd eveneens erkend met een score van 8.8. Ons motto is ook niet voor niets We love challenges! Net zo belangrijk vinden we eerlijkheid en transparantie, welke een 8.8 kregen. Wat betreft onze kernwaarden, bij onze projecten scoorde Passion een 8.8, Ownership een 8.4 en Innovatie een 7.6.
We bedanken onze klanten voor hun waardevolle feedback!
Benieuwd naar onze klanten?
Kijk op Macaw.nl/cases en lees de succesverhalen van onder andere Heineken, ABN Amro en Eneco.