Het grootste marketingcongres in Europa, DMEXCO, vindt dit jaar plaats op 7 & 8 september. Net als afgelopen jaar is het een virtuele editie, en het thema dit jaar is: ‘setting new priorities’. En dat doen we bij Macaw zodat jij succesvol en relevant blijft in de markt.
Wij helpen je om je doelgroep nog beter te beter te begrijpen, de klantervaring relevant, onderscheidend en gepersonaliseerd te maken en door de nieuwste inzichten, creativiteit en technologieën in te zetten. Naast de presentatie van diverse succesvolle klantcases, gaan wij tijdens onze masterclasses in op actuele trends, personalisatie in online marketing, de voordelen van een MACH-architectuur en hoe je succesvol social media voor je merk kunt inzetten.
Wil je weten wat jou nieuwe prio is om te blijven domineren in je markt? En welke doelgerichte strategie daarvoor nodig is? Bezoek dan een van onze sessies of neem contact met ons op. Wij kijken uit naar je komst!
Masterclasses
De masterclasses zijn live sessies van 30 minuten waarin onze experts een praktijkcase of succesvolle methode presenteren en met alle plezier je vragen beantwoorden. Natuurlijk zijn onze collega’s ook via de chat beschikbaar en ben je van harte uitgenodigd om onze virtuele beursstand te bezoeken.
TikTok als brand channel voor congstar – case
Van wie kun je beter leren dan van het merk dat het eerste telecommunicatiebedrijf was dat TikTok als brand channel inzette en daar uiterst succesvol mee is? Kom luisteren naar het verhaal over congstar, een merk van Deutsche Telekom. Zij begrijpen als geen ander de kunst om op de lange termijn toegevoegde waarde te genereren. De succesfactoren? Gedetailleerd inzicht in de doelgroep, een creatief contentcreatieteam en de overtuiging om TikTok-video’s en geen advertenties te maken.
Personalisatie – op een gestructureerde en effectieve manier je doel bereiken
Wij presenteren onze beproefde methode voor gestructureerde en implementeerbare personalisatie. Excuses als: “te omslachtig, te duur en te tijdrovend” behoren nu tot het verleden.
Lectures
Lectures zijn sessies van 14 minuten waarin je meer leert over een bepaald onderwerp. Deze DMEXCO-editie geven we maar liefst drie lezingen.
MACH-infastructuur (live)
Een perfecte customer journey realiseren is een interessante uitdaging. En een actuele manier om dit te bereiken is de inzet van een MACH-gedreven aanpak. We leggen op simpele wijze uit hoe je met een MACH-strategie je klantervaring succesvol kunt verbeteren en we laten marketeers zien hoe ze er meer mee kunnen bereiken.
Conversation design (opname)
De mogelijkheden en risico’s van conversational AI. Je wilt nog meer relevantie contactmomenten met je doelgroep realiseren. Maar hoe doe je dat? Artificial Intelligence (oftewel kunstmatige intelligentie) kan je daarbij helpen. In deze lezing toont onze expert hoe je je communicatie het beste kunt inrichten en wijst bovendien op de potentiële risico’s.
Maak een einde aan de content chaos (opname)
Je content staat overal verspreid en je weet niet of je content nog actueel is, wie welk stuk content schrijft en wat de status is. Met een content hub maak je hier een einde aan en kun je content makkelijk en efficiënt centraal beheren.
Praktische zaken
- Locatie: online
- Datum: 7 & 8 september
- Tijd: De hele dag
- Voor wie: CMO, Head of Digital, Head of CX, marketing managers & directors, e-commerce managers, social media managers
Tickets
Heb je nog geen DMEXCO-ticket? Klik dan hier.