Donderdag 10 oktober – Ook dit jaar was Macaw weer sponsor van Emerce eDay. Emerce eDay-deelnemers werden getrakteerd op de nieuwste content van wereldwijde opinieleiders over nieuwe business modellen, strategieën, case studies, concepten en technologieën, plus toegang tot een dag met de voorhoede van de digitale wereld van morgen.
Op eDay stonden meer dan 40 internationale sprekers. Naast sprekers zoals Werner Vogels van Amazon en Chris Wiggins van The New York Times verzorgde Macaw ook een sessie.
Ice-cold truth concerning trends
Eelco van Collenburg, Creative director bij Macaw, had het in zijn talk over de ‘Ice-cold truth concerning trends’. Hoe we vandaag de dag intern druk zijn met alle technologieën, trends en processen, terwijl we ons eigenlijk moeten focussen op wat dat betekent voor onze klanten. De sessie werd afgesloten door een klantervaring van Visma Raet verteld door Tina Solos.
Macaw ontbijtsessie
Voorafgaand aan Emerce eDay organiseerden Macaw een ontbijtsessie. Hier trapten we samen met klanten de ‘Digital Challenges Masterclass’ af. Een programma vol met kennissessies, gastsprekers en succesvolle, concrete voorbeelden van digitale transformatie.
Ook op beursvloer was Macaw aanwezig voor een persoonlijk gesprek. Om de ‘Ice-cold thruths’ goed op te nemen, had Macaw een IJscokar geregeld.