Sinds Gartner met het advies naar buiten kwam dat de toekomst headless moet zijn, zijn er vele blogs en nieuwsberichten gepasseerd die dit typeren als “de nieuwe hype” of “de laatste trend”. Headless is echter niet een hype of trend, het is een way of working.
Daarnaast trekken we leer uit start-ups; deze bedrijven streven grote bedrijven vaak voorbij op bepaalde gebieden. Waarom? Wendbaarheid! Met een headless setup hoef je niet langer log te zijn als je groot bent.
Als IT en Marketing dit doen, ben je niet langer gebonden aan monolithische stacks en uitgaven voor hele garages aan tools die je nooit zult gebruiken.
De beste tool is niet altijd de meest geschikte voor jouw business. Een Headless stack maakt het mogelijk de meest geschikte tools te cherry-picken en met de snelheid van een start-up wendbaar veranderingen te kunnen implementeren.
Waar draait headless om?
- Snel veranderende markt
- Ongelimiteerd werk verzetten
- Snellere go-to-market met kant en klare business capabilities
- Kijk naar start-ups!
- Begin er mee ookal voel je er initieel niet veel voor (net als TikTok voor sommigen)
Dit e-book is een must voor CMO’s en CTO’s van bedrijven in het hogere segment.
Lees er alles over in ons e-book.