Los het contentdilemma op!
Als marketeer moet je steeds meer content produceren en distribueren, maar tegelijkertijd wordt dit steeds tijdrovender en kostbaarder. Marketeers zijn voortdurend bezig met het zoeken van de juiste versie van vaak wel tientallen soorten content. Van afbeeldingen en teksten tot tabellen en presentaties. En dan hebben we het nog niet eens over alle communicatie daaromheen.
Uit onderzoek blijkt dat een gemiddelde marketeer zes(!) volledige werkweken per jaar kwijt is aan het zoeken naar materiaal. Het whitepaper ‘Van contentchaos naar marketingflow’ gaat in op de oorzaken van het contentdilemma, laat zien hoe organisaties deze vicieuze cirkel kunnen doorbreken en hoe je een effectieve content lifecycle tot stand brengt.
Waarom dit whitepaper?
Binnen én buiten de marketingwereld is men het er inmiddels wel over eens dat relevante content, van hoge kwaliteit, van grote strategische waarde is. Tegen deze achtergrond verhogen bedrijven ook hun uitgaven voor content. De dure vicieuze cirkel van de contentchaos blijft echter in stand. Dit vertraagt niet alleen de marketing, maar belemmert ook de sales. Een content lifecycle is cruciaal, maar hoe bereik je dit? Een Content Hub biedt de oplossing in het scheppen van orde in de chaos.
In dit whitepaper lees je:
- Waarom conventionele oplossingen de contentchaos niet oplossen.
- Wat een betere inrichting is voor processen rondom creatie en distributie.
- Wat een Content Hub is en hoe je deze inzet.
- Wat de argumenten zijn voor een Content Hub.
- Welke stappen je zet naar een content lifecycle.