Meer flexibiliteit in de toekomstige digitale ervaring
Om een echt naadloos klantentraject te creëren, moeten de verschillende technische componenten veel flexibeler, eenvoudiger en tijdiger op elkaar afgestemd zijn en met elkaar kunnen interageren. Maar hoe kan zo’n cloud software architectuur op basis van microservices en API’s precies worden opgezet? Hoe kom je los van de ketenen en beperkingen van monolithische alles-in-één marketingbolides? Tijdens deze workshop geven we je achtergrondinformatie en tonen we welke stappen nodig zijn om te kunnen profiteren van een samenstelbare (‘composable’) architectuur in marketing, verkoop en IT.
Profiteer van deze interactieve workshop
- om een uitgebreid inzicht te krijgen in de ’toekomst van de digitale ervaring’, waarover experts het hebben.
- om te weten te komen wat ‘composable digital experience’ werkelijk betekent en welke meerwaarde het je kan bieden.
- om aan de hand van een concreet voorbeeld inzicht te krijgen in het traject naar een samenstelbare architectuur.
- om een eigen cDXP roadmap te kunnen opstellen, inclusief de samenstelling van het juiste team.
- om jouw vragen in een kleine groep te bespreken met onze expert in ‘composable Digital Experience Platform’ (cDXP).
Sessie Take Aways
- Je krijgt de juiste kennis, zodat je straks beslissingen kunt maken over het thema ‘composable’.
- Je leert hoe een stappenplan voor het ontwerpen van jouw eigen composable DXP eruit zou kunnen zien en hoe jij je intern moet organiseren om composable-ready te zijn.
- Je kan een beroep doen op onze experts om jouw vragen en concrete problemen voor te leggen en samen de eerste stappen te bepalen.
Sessie Details
- Datum: op aanvraag.
- Locatie: nader te bepalen.
- Duur: 2 uur.
- Interessant voor: Heads of Digital, Heads of CX, Content Managers, Marketing Managers & Directeurs, E-Commerce-Managers .
- Kosten: geen .